باربری مشهد به سریش‌آباد دلبران سروآباد یاسوکند موچش
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به سریش‌آباد دلبران سروآباد یاسوکند موچش

باربری مشهد به سریش‌آباد دلبران سروآباد یاسوکند موچش در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود بزرگترین هدف این شرکت حمل و نقل ارائه ارزانترین کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری می باشد.

باربری مشهد به سریش‌آباد دلبران سروآباد یاسوکند موچش و سایر شهرهای استان کردستان دارای بیش از 100 اکیپ فعال و آماده سرویس دهی می باشد که به صورت غیرمتمرکز در تمام محلات مشهد مستقر می باشد این مجموعه حمل و نقل شهری و بین شهری دارای جدیدترین انواع خودروهای های حمل بار سبک و سنگین مدل بالاب نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ می باشد. 

باربری مشهد به سریش‌آباد دلبران سروآباد یاسوکند موچش علاوه بر اینکه مجهزترین و ارزانترین باربری در شهر مشهد می باشد, به جهت به کارگیری کارگران ماهر و دوره دیده و همچنین داشتن بارچین ها و رانندگان با سابقه , توانسته است بسیار مورد اعتماد و محبوب همشهریان عزیزمان در تمام نقاط شهر مشهد واقع شود.

همانطور که اشاره شده یکی از مشخصات مهم باربری مشهد ارائه ارزانترین نرخنامه تعرفه و کرایه در بین تمام باربری های کشور و به طور خاص در مشهد و تهران می باشد حال سوالی که همواره پرسیده می شود این هست که چگونه این مجموعه توانسته است به این موفقیت دست یابد و با یک دهه فعالیت بتواند تا این حد در کاهش قیمت ها موفق شود در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

باربری مشهد به سریش‌آباد دلبران سروآباد یاسوکند موچش و سایر شهرهای استان کردستان توانسته است روی مسیرهای برگشت بسیار هزینه نماید به عبارت دیگر وقتی سرویسی از مشهد به شهرستان سریش‌آباد استان کردستان میرود,  باربری مشهد توانسته است به کمک روابطی که با باربری های این شهرستان دارد برای راننده فوق نیز بار آماده نماید تا در مسیر برگشت خالی برنگردد این موضوع باعث شده است که درامد رانند افزایش یابد و در عوض مدیریت این مجموعه کرایه مسیر رفت را به نفع مشتری کاهش می دهد.

حمل بار و اثاثیه با ارزانترین قیمت از مشهد به سریش‌آباد: سِریش آباد شهری در استان کردستان در غرب ایران است. این شهر در بخش سریش‌آباد شهرستان قروه و در شرق استان در ۷ کیلومتری شمال قُروه و حاشیه رشته کوه زاگرس قرار گرفته‌است.

حمل بار و اثاثیه با ارزانترین قیمت از مشهد به دلبران: دلبران شهری است در استان کردستان در غرب ایران. این شهر در بخش مرکزی شهرستان قروه قرار گرفته‌است. زبان مردم این شهر ترکی آذربایجانی است.

حمل بار و اثاثیه با ارزانترین قیمت از مشهد به سروآباد: سَروآباد یکی از شهرهای استان کردستان ایران است. شهر سروآباد مرکز شهرستان سروآباد است. این شهر تقریباً در ۸۰ کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

حمل بار و اثاثیه با ارزانترین قیمت از مشهد به یاسوکند: یاسوکَند شهری در بخش کرانی شهرستان بیجار استان کردستان و در غرب کشور واقع شده است.

حمل بار و اثاثیه با ارزانترین قیمت از مشهد به موچش: موچش شهری است در استان کردستان در غرب ایران. این شهر در شهرستان کامیاران قرار گرفته‌است. جمعیت این شهر در سال ۱۳۸۵، برابر با ۳٫۲۱۱ نفر بوده‌است. شهر موچش مرکز بخش موچش در۵۰ کیلومتری شهر سنندج و در فاصله حدود ۵۰ کیلومتری کامیاران و حدود ۳۵ کیلومتری شهر دهگلان واقع شده و از جاده سنندج کرمانشاه حدود 20 کیلومتر فاصله دارد. شغل مردم این شهر دامداری ، کشاورزی و ... می باشد





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به استان کردستان با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به استان کردستان با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: